Зүгээр суусаар залхаж байна. Зүв зүгээр байхаар юу ч хамаагүй хиймээр, тэгсэн мөртлөө бас юу ч хиймээргүй хүсэлдээ дарагдаад л байх юм. Цаг хугацааг хэрхэн үр бүтээлтэй өнгөрүүлж байсан тухайгаа бодохоос илүүтэй цаг хугацааг хэрхэн утга учиргүй өнгөрүүлж байгаагаа бодохоор илүү их мэдрэмж төрүүлж нтр. За энэ ч яахуу хөгжим сонсох хүсэл минь тун ч их багасаж дээ. Элдвийн гоё хөгжмийг эрж хайхгүй зүгээр л тааралдсаныг нь сонсоол...
Энэ онд гэхэд дөнгөж доорх цомгуудыг татаж авсан байх юм... өнгөрсөн жилийн өдийд бараг 100 гаран цомог татаад сонсчихсон л байсан санагджийна.
1.John Talabot - Fin
2.Cromatic - Kill For Love
3.Beach House - Bloom
(дуу: Lazuli)
4.Julia Holter - Ekstasis
5.Lower Dens - Nootropics
6.Frankie Rose - Interstellar
7.TV Girl – The Wild, The Innocent, The TV Shufflе
( дуу: I Wonder Who She's Kissing Now)
8.Grimes - Visions
9.Beach Fossils – Shallow / Lessons EP
10.Burial - Kindred EP
Энэ хэд дээр нэмэгдэх цомгууд нь хэдэн ЕР *нүүд юм даа. нийлээд 20 ч хүрэхгүй юм байна нтр.
0 comments:
Post a Comment